swipegesture

Udarbejd en digital strategi, som kan sikre din virksomhed værdi på bundlinjen

På kurset lærer du at gå strategisk til værks, når det kommer til virksomhedens digitale markedsføring. Du lærer, hvordan du kan skabe gode og solide resultater på tværs af virksomhedens digitale kanaler, og du udvikler kompetencer til at kunne udarbejde en overordnet digital strategi, der sikrer værdi på bundlinjen. 

Du vil få erfaring med hele den digitale proces fra strategi og planlægning til effektmåling, og du opnår forståelse for kunderejsen, og lærer hvordan der sikres gode kundeoplevelser på tværs af platforme. 

På kurset vil du ligeledes lære at fastsætte KPI’er samt måle effekten af din indsats, og du vil desuden få indblik i, hvordan du sammensætter det rigtige team, samt hvordan du bedst samarbejder med bureauer. 

Det får du
  • Et modul bestående af en kursusdag
  • Viden om og kompetencer til at kunne udvikle en effektiv digital strategi
  • Effektive værktøjer som f.eks. udarbejdelse af kunderejser, målgruppe- og søgeordsanalyser, digital annoncering og trafikmåling i Google Ads
  • Praktisk erfaring med udarbejdelse af egen digitale strategi og markedsføring
  • Bogen ”Online markedsføring – Den store grundbog” (værdi 495 kr.)
Kursusinformation

Pris

CA-medlemspris: kr. 2.995,- (ekskl. moms)

Normalpris: kr. 3.995,- (ekskl. moms)

Varighed

1 dag (6 lektioner)

Sted

København: hver måned

Århus: hver anden måned

Se specifikke datoer og steder ved at klikke på Tilmeld.

Husk

Skriv "CA-medlem" i kommentarfeltet, når du tilmelder dig

  • Du lærer at lægge en klar strategi, der stemmer overens med virksomhedens overordnede forretningsstrategi
  • Praktisk erfaring med udarbejdelse af digital strategi på tværs af platforme
  • Få kendskab til kunderejser, og lær at skabe gode kundeoplevelser på de digitale kanaler
  • Lær hvordan du fastsætter KPI’er, og hvordan du analyserer og måler effekten, så der kan påvises positiv ROI
  • Lær at fastsætte et realistisk budget for den digitale markedsføring
  • Introduktion og praktisk erfaring med uundværlige værktøjer, som er vigtige i arbejdet med digital markedsføring og -strategi
  • Få overblik over de forskellige annonceringsmuligheder og hvordan du rammer den ønskede målgruppe bedst
  • Optimer samarbejdet med eksterne bureauer og lær at tale samme sprog

Kurset er for dig, der gerne vil arbejde professionelt med digital markedsføring, og som gerne vil sikre, at virksomheden har en solid digital strategi, deri sidste ende kan sikre værdi på bundlinjen.

Deltagelse på dette kursus kræver et forudgående kendskab til digital markedsføring. Efter kurset vil du selv være i lægge en klar digital strategi, der stemmer overens med din forretningsstrategi.

På kurset vil der være fokus på, at den enkelte deltager får størst muligt udbytte af undervisningen. Undervisningen vil være praksisnær, så du allerede fra start får forståelse for digital strategi. Dermed sikrer vi, at du er rustet til selv at arbejde videre med virksomhedens egen digitale markedsføring efter kurset.

Som en del af kurset vil du få udleveret bogen ”Online markedsføring – Den store grundbog” (værdi 495 kr.). Du vil kunne bruge bogen som et effektivt opslagsværk, når du efter kurset begiver dig ud i arbejdet med digital strategi.

Vi udbyder kurset Digital strategi til sær-pris for CA-medlemmer sammen med Kursusfabrikken.

Undervisningen varetages af Kursusfabrikkens kompetente undervisere med speciale i online markedsføring og digital strategi.

Regler for tilmelding og afbud

Kursusfabrikkens privatlivspolitik og salgsbetingelser er gældende. Afregning til CA-medlemspris sker direkte til Kursusfabrikken, når du angiver "CA-medlem" i kommentarfeltet ved tilmelding. 

Du kan ikke kombinere din CA-medlemspris med andre tilbud eller rabatter.

Undervisningssted

Du vælger selv by og dato, når du tilmelder dig.